Owner ♥ NFW 20 Kelantan

Sunday 23 June 2013

Feeling worst!

Hye! Hmm aku tengah emotional sikit ni. Kenapa orang lain tak pernah nak ambil kisah apa yang aku rasa. Sakit nya hatiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Aku bukan nak cakap aku ni baik sangat. But at least, kalau orang layan baik tu, layan laa baik balik. Ni tak. Hampa rasa. This entry bukan nak point dekat siapa-siapa. Hati ni sekejap je membara and in a few minutes, it will be fine. And i just need to endure it. Alone! Tak apa. Sebab aku kena always ingat yang orang-orang bersabar ni disayang Allah. InsyaAllah kesabaran aku ni sedikit sebanyak boleh buat aku hadap semua ni dengan cool. Yeahh baby! Chill fara. You know right yang kau tak boleh depends on others. You need to be more independent. Be more matured. Be strong and keep calm. Ya Allah Ya Allah Ya Allah kuatkanlah aku untuk hadapi semua ni. Lembutkan hati aku dan hati mereka-mereka yang berada di sisi ku. Sesungguhnya Kau mengetahui segalanya. K im okay smileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D Assalamualaikum :)